Smoothie rece de fructe

  • Smoothie rece de fructe
  • Ingrediente

    1 banana
    piersica
    caise
    capsuni
    sirop de menta

  • Mod de preparare

    E canicula! Cum sa ne racorim mai bine decat cu bauturi reci cu gheata si o explozie de fructe?
    Acest smoothie e cum nu se poate mai delicios si mai simplu!Si il puteti prepara cu orice fructe va pica in mana!

    Am mixat 1 banana, apoi o piersica si le-am turnat in straturi in pahar. Apoi am mixat in blender , pe rand, caise congelate si capsuni congeate , pana cand s-au transformat intr-o gheata fina, fina. Le-am turnat in pahar in ordinea culorilor, peste bana si piersica, am adaugat sirop de menta, putin apa si un decor frumos, am pus un pai si…gata de servit!
    enjoy!

  • Mod de servire

    Smoothie rece de fructe se serveste cu gheata

Lasă un răspuns

