Alvita cu Napolitane

  • Ingrediente:

    2 cani zahar,
    2 cani nuci,
    125 gr unt,
    2 oua

    Se caramelizeaza zaharul se pune untul si se ia oala de pe foc,
    se adauga nucile si la urma ouale amestecand foarte repede.

    Aceasta compozitie ajunge la 2 foi de napolitane.

    3 albusuri,
    175 gr miere,
    250 gr nuci,
    un pic de sare

    Se freaca toate ingredientele cam 10-15 min cu mixerul (mai putin nucile) si apoi la aburi se coace tot cam 30-40 min amestecand mai mereu. Am facut compozitia si am pus peste napolitane.

    Preparare:

    Se freaca toate ingredientele cam 10-15 min cu mixerul (mai putin nucile) si apoi la aburi se coace tot cam 30-40 min amestecand mai mereu.

    Am facut compozitia si am pus peste napolitane.

    Mentiuni:

    Se pune la rece si se lasa 3-4 ore sa se intareasca.

    Reteta am luat-o de pe net si e foarte rapida

    Timp Preparare: nementionat
    Complexitate: redusa

    Imagini Preparare:

Lasă un răspuns

